Saat ve TarihHABER ARAEN ÇOK OKUNANLARSON YORUMLANANLAR |
Kayısıya kanser vız gelir
İnönü Üniversitesi nin uzmanları araştırdı Kayısı kanser karaciğer yetmezliği ve alkolün zararlı etkilerine karşı vücudu koruyor. Türkiye'de ilk defa kayısı araştırması yapıldı. Buna göre mucizevi meyve; kanseri karaciğer yetmezliğini ve kalp krizini önlüyor. Alkolün zararlarından da koruyor. Cilt dostu olmasıyla ünlenen kayısının marifetleri anlatmakla bitmiyor. İnönü Üniversitesi, Malatya Kayısı Araştırma Vakfı ve Malatya Valiliği'nin işbirliği ile 4 yıl önce kayısının yararları konusunda çalışma başlattı. VÜCUT DİRENCİNİ ARTTIRIYOR Bu haber 160 defa okunmuştur.
|
Ezan VaktiGALERİReklam Alanı |
|||||||
|
© ZedTeknoloji Web Hizmetleri - 2008-2010 - Tüm Haklari Saklıdır. Altyapı: MyDesign Haber Sistemi |
|||||||||